2013. július 21., vasárnap

Anna-féle borsós-répás hús

Ez az étel lett a véletlenül kiolvasztott csirkecombfilé másik feléből, s ebbe sikerült majdnem beletennem a felszeletelt gombát, mivel egymás mellett volt a két edény :) Szerencsére végül nem így lett.

A recept maga egyszerű, csak én nehezítettem azzal, hogy közben egy másik ételt is készítettem :)

A húst felkockáztam. Hagymát pirítottam egy edényben, majd beletettem a kockára vágott húst, átpirítottam. Hozzáadtam a vegyes zöldborsó-sárgarépa konzerv levét, sóztam, borsoztam, illetve bazsalikomot, s tárkonyt adtam hozzá. Amikor a hús megpuhult, hozzáadtam a konzerv borsót és répát is. Főztem egy darabig fedő alatt, ismét sóztam, borsoztam, s petrezselymet adtam még hozzá.

Ma rizzsel tálaltam, mivel a gombás húst két napig tésztával ettük. Melegítéskor még egy kis tárkonyt és petrezselymet adtam hozzá, de egy pici só is jól jött volna még. 
A vegyes konzerv nem rossz, de picit kevés benne a répa, legközelebb majd még répa kerül bele, tegnap láttam is szépet a piacon (ráadásul előpucolva...)

Pontszám: 8/10.