2013. július 6., szombat

Újabb blog

Ezt a blogot azért kezdem el, hogy az ausztrál élményektől kissé el lehessen különíteni a konyhai élményeket/tapasztalatokat.

A másik blogon kértem, hogy aki tud, s szeretne, küldjön könnyen elkészíthető ételrecepteket, mivel kezdek kifogyni az ötletekből, mit is lehetne csinálni. 
Ezen az oldalon fogom közzétenni, mire is jutottam a kapott receptekkel, illetve ha én találtam valamit, azt hogy sikerült megvalósítani. 

Recepteket továbbra is várok a receptekau@yahoo.com.au címre. Egyelőre kérem figyelembe venni, hogy nem teljesen felszerelt, s kicsi a konyha, illetve én sem lettem még se szakácsnőnek, se konyhatündérnek kikiáltva :) De szívesen próbálkozom...

Tegnap például sajnálatos módon feltaláltam az üvegtészta új értelmezését - az edény üvegfedele szétrepedt, s jó pár üvegcserép belehullott az ételbe. 1 óra alatt sikeresnek minősítettem az üvegdarabkák eltávolítását, s hősiesen nekiálltunk ebédelni. Aztán Zsolt kiköpött egy kis darab üvegszilánkot. Az étel nagy része a kukában landolt...