2013. augusztus 17., szombat

Kakaós csiga

Sikerült beszerezni egy sodrófát, s úgy döntöttem, hogy kakaós csiga készítésével fogom felavatni. )deszka helyett még a konyhapultot használom.)

Ma délután beszélgettem Ildivel, a felhasznált recept tulajával, de még nem árultam el neki, mit tervezek. Remélem, tetszik majd neki az eredmény, noha kinézetre nem lettek olyan szépek a csigák, mint ahogy neki sikerült.

A receptnek csak a linkjét teszem fel ide, tekintettel a szerzői jogokra, s főként mivel nem is tudnám olyan részletességgel leírni, hogyan is készült a mű:

Annyit változtattam a recepten, hogy szárított élesztőt használtam, nem került vanília a tésztába, valamint a töltelékbe rumaroma. 
 Ennek ellenére nagyon finom lett, majd igyekszem legközelebb szebbre megcsinálni őket. :) 8 pontot kapott.




Kiegészítés 2013.09.11-én:
A tésztába tettem két teáskanálnyi, a töltelékbe pedig 1 teáskanálnyi vanília esszenciát.
Ismét nagyon finom lett, s ugyan elsőre azt mondtam, hogy nem jó valamiért a tészta, nem jól áll össze, sokkal szebb lett és puhább :)