2013. augusztus 22., csütörtök

Tonhalas casserole

A mai délelőttöt a piacon töltöttük, s csak egy körül értünk haza, így egy könnyen, gyorsan elkészíthető ételt szerettem volna csinálni megint.
Annától pár hete kaptam is egy receptet, amit el akartam készíteni, most végre sikerült.

A mennyiségeket az eredeti recepthez képest átdolgoztam, mert az itteni konzervek mérete és az otthoniak nem mindig egyeznek, ide a saját verziómat írom le, nem az eredetit.

Hozzávalók: (kb 4 személyre)
 - 250 g tészta (én pennét használtam)
- 1 csésze (300 ml) fagyasztott borsó
- 1 db (425 g) gombakonzerv
- 1 db (425 g) tonhalkonzerv
- 1 db hagyma
- sajt
- bors
- só 

Elkészítés:

1. Melegítsünk sós vizet egy nagy lábasban, amiben megfőzzük a tésztát és a borsót együtt. 
2. Miután mindkettő megfőtt, szűrjük le és tegyük vissza az edénybe. 
3. Daraboljuk fel a gombát és a hagymát, reszeljük le a sajtot.
4. Keverjük a tésztához a feldarabolt gombát, a tonhalat, az apróra vágott hagymát és borsozzuk ízlés szerint. 
5. Jól keverjük el, majd öntsük egy üvegedénybe/tepsibe.
6. Szórjunk a tetejére a sajtot és addig süssük, amíg meg nem olvad a sajt és aranybarna nem lesz (előmelegített sütőben 150 fokon 15-20 perc).
 
Az eredmény jó lett, csak picit száraz, esetleg legközelebb egy kis tejszínt adok majd még hozzá emiatt.
Elért pontszám: 7.